Body Of Proof


Kollade på Body Of Proof som jag spelade in från i onsdags (det gick på 5an efter Grey's Anatomy). Förvånansvärt bra faktist, inte för att jag trodde att det skulle vara dåligt men ändå. Dessutom så hade hon en skitsnygg skinnjacka! Den var lila, men absolut inte skrikigt (ganska mörk).

Men nu börjar helgen, riktigt skönt! Är verkligen i behov av helg, fast dessvärre kommer jag behöva plugga ganska mycket. Jag ska också vara med i en golftävling imorgon, min första! Får se hur det går... Men man ska tävla i lag så det borde gå bra ändå.. Men får ingen sovmorgon vilket skulle ha varit skönt...
Men nu ska jag nog gå och tvätta av sminket och sen byta om till mysdress!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0