Scorett ♥ Shoes

Scorett har verkligen sjukt snygga skor, helt i min smak! Det heter ju trots allt sko-rätt... Däremot är väl inte priserna de bästa, eller visst skor med bra kvalitet kostar och 500-600 kanske inte är så mycket för ett par skor. Men för mig är det mycket! 
 
         
 
De första två verkar vara perfekta vardagsskor, med lagom hög klack.
De första är snäppet snyggare, perfekt vardags chic.
 
                  
 
Sen kommer de lite högre klackarna, som jag förvisso också skulle ha till vardags, men inte varje dag haha. De tre första har lite tjockare, stabilare, klack och väldigt snygga, genomtänkta, detaljer - Me like!
Sen har jag länge suktat efter ett par klassiska ankelboots, de fjärde. Men det gäller att inte hitta ett par alltför obekväma. Men ett par skor som funkar till vad som och som höjer en enkel outfit.
 
            
 
Ja vad ska jag säga... Först gillade jag inte dessa, eller gillade konceptet,
såklart eftersom älskar Union Jack och England. Men de har växt,
och enligt mig är de riktigt snygga! Men ändå inget jag kommer att satsa på,
de är för låga haha!
 
          
 
Ett par riktigt snygga Primeboots kopior! Lite billigare också, ca 1500kr.
Måste prova! Har inga höga stövlar... Hehe.
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 

 

 



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0