Xmas photos.

 
Mormor & Morfar och Farmor & Farfar brukar alltid få bilder på mig (och min brosa) i julklapp av mamma och pappa Dvs de får årets skolfoton, men eftersom jag blev så ortoligt missnöjd med årets foto (vi fick inte ta ett enskild foto på "skolfotodagen" utan vi fick de bilder som togs första dagen hemskickade). På grund utav detta bestämde jag mig för att beställa lite foton från i somras och ge till dem istället, min julklapp helt enkelt. Vi kommer ju att fira jul redan den 2a december eftersom vi drar iväg till Thailand (I TRE FUCKING VECKOR!!) den 14e. Knappt 5 veckor kvar, gud vad jag längtar!
 
Dessa fyra bilder är i alla fall de jag ska ge bort!
 

Kommentarer
Postat av: Pauline None

Ha en fin dag! Följ gärna mitt lilla liv i Los Angeles ❤

2012-11-12 @ 09:12:37
URL: http://paulineart.blogg.se
Postat av: Linnea <3

Blev fotot verkligen så dåligt? :( vad synd..jag hade också velat ha ett skolfoto från dig.. men ok, fina foton du valde ändå, duktig fotograf kanske? *blinkblink* Sen måste vi verkligen hinna träffas före du åker,jag hade inge koll på datumen och att det var så snart!! Men du ska väll på Y ikväll? så då kan vi ju planera in nått då :) kramis

2012-11-12 @ 09:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0