Idag är ingen vanlig dag...

...för det är min födelsedag! Hurra Hurra Hurra.

Äntligen är jag 16! Eller kanske inte ska säga så, för det känns väldigt konstigt att fylla år... Flera gånger igår gick det upp för mig att jag skulle fylla år dagen därpå...
Men blev i alla fall väckt med frukost på sängen och några packet. Fick inte så mycket eftersom jag både fått balskor och skolavslutningsskor redan! Men blev en bikini, en byxdress, en kjol (kommer upp i dagens outfit) och en hair-halo. Har ett paket till som jag ska få ikväll, så det blir spännande!
Överdel - Lindex, Underdel - Hm

Kommentarer
Postat av: Blekis

Inte så mycket? VEM ÄGER EN GULDBIKINI!?! uppskatta livet denise. <3



du fick ju faktiskt asfina saker! <3

2012-05-31 @ 15:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0