Stor rensning på hög nivå!

Har renasat i mitt rum hela dagen idag! Alla mina skolmappar har legat på golvet och jag har tänkt rensa bland dem + lägga in i garderoben (sånt som kan vara bra att spara). Sen har jag också rensat bland saker som jag sparat sen tidigare, mycket slängdes! Har haft lite väsk-kris också, eller de har inte fått plats så idag bytte jag plats på dem och mina lakan/täcken! Väskorna är viktigare haha.
 
Högen blev typ dubbelt så stor... Mycket sorterande sen också.
 
 
 
 
Hittade den här, från typ femman eller så. Har fått mycket beröm för min engelska på bl.a Twitter,
så hoppas att den har utvecklats sen jag skrev den här! Hehe.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0