Hemma + Internet = Update!

Nu är jag tillbaka i stockholm, efter sisådär tre veckor på landet! Tyvärr har det ju inte varit särskilt mycket sol och värme att tala om, i alla fall inte de första veckorna... Så jag har inte badat så mycket, något som jag alltid gör där (såklart). Kom på förut att jag inte har hoppat från bryggan en ända gång. Men ska ut med en kompis om två veckor, då är det förhoppningsvis varmare i vattnet, inte för att jag är en badkruka i och för sig...
Har åkt vattenskidor en gång, i torsdags! Det var ju trots allt ett år sen sist så jag hade inte så höga förväntningar, men jag kom upp på första försöket!! Däremot var landningen inte lika bra. Ena skidan åkte av och när jag sen tappade balansen så föll jag framåt över skidan, så det blev som att benet drogs åt två håll. Tror att jag tänjde ut ledbandet i knät och sen gjorde jag något med vristen så kunde inte stödja på benet på några dagar. Nu är det bättre men det smärtar fortfarande när jag går. 
 
 
Bild från förra sommaren.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0