With all the things I’ve been through last 2011, I can only face 2012 stronger.

Blev överlycklig (hehe) över att Victoria's Secret hade öppnat en butik på bangkoks flygplats. Tyvärr hade de inte så mycket, rea-trosor och kosmetik och lite sånt... Men ändå! Köpte tre trosor och en body lotion! Mumms!

Första dagen i skolan igen efter lovet... helt ok. Alla andra började ju igår, men då satt jag i planet högt uppe i luften! Kom hem halv 9 och var helt slut. Var inställd på Thailändsk tid, alltså var klockan halv 3 (den var 4 när jag gick å la mig!) Så var ganska trött. Men var ännu tröttare de sista timmarna på planet...

Har inte packat upp mycket ur resväskan än... vet inte om jag orkar ikväll så det får nog bli imorgon! Har bara packat ur alla klänningar och lite småsaker haha. Resten får vara kvar ett tag till...



Kommentarer
Postat av: Maja

Hej!! behöver verkligen svar i sista minuten!!! ska till bankok om en dag (torsdag morgon) och behöver veta vilket flygplats Victoria's secret fanns! har letat runt på nätet men ingen säger vilket specifik flygplats det var!! om du skulle kunna göra svar på tal eller kommentera på min blogg vilken det var skulle jag bli hur tacksam som helst!!! Puss och kram, älskar din header! <3

2012-02-22 @ 00:30:24
URL: http://majanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0