Tengo ganas de entrenar...

Gud vad jag har blivit träningssugen! Att komma igång med träningen nu efter julen, både yoga/pilates men också jogging och annat! (joggingen lär väl dröja ett tag med tanke på vädret... skulle ju självklart kunna jogga ändå, men jag är för lat för det! Men promenader absolut!) Men jag är skitsugen på att testa på lite nya träningsformer såsom piloxing, Zumba etc som är mycket kondition!

Sats videor på Piloxing och Zumba!


Sen finns det ju så otroligt mycket snygga träningskläder, som gör det så mycket roligare att träna! I alla fall för mig. Kikade in på Nelly och hittade massor, mycket från Addidas!



Älskar shortsen på näst sista bilden, de är lite hägre i midjan och ser otroligt sköna ut! Och godiströjan på sista bilden vore ju rolig att träna i haha. Men jag bilr alltid lite extra peppad av att träna i snygga, och gärna färgstarka kläder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0