Andra Januari tvåtusentolv.

Gott nytt år på er! Känns väldigt konstigt eller hur? Jag är inte redo för ett nytt år!
Men kanske om jag skrivedr det flera gånger?
tvåtusentolv tvåtusentolv 2012 2012 2012 TVÅ-TUSEN-TOLV
Nej inte ens det hjälper... Haha men allt faller nog på plats
när jag kommr hem till sverige igen... Om lite mer än en vecka.
2011 har varit ett ut av de tuffaste och jobbigaste åren hittills! Men kanske också ett utav de bästa,
eller det har inte bara varit jobbigt! Så hoppas att 2012 blir lite lättare! och att jag kommer träffa många spännande personer i höst! (gymnasiet).
Tolvslaget firades på stranden, och hade med kameran så fotade massa fyverkerier, men det var väldigt svårt eftersom kameran blir så seg när det är mörkt ute... Men några ska det nog ha blivit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0