The worst part about the 9th grade.



Har haft två Nationella Prov den här veckan... Läs och skriv i svenska! Har ingen aning om hur det gick men käns ok. Inte mer. Inte mindre. Idag var skriv, så hade me mig massa proviant: Vitamin vell, en fruktsallad, en påse med frukt och nötmix en smoothie och choklad (Mars och Japp) men åt (och drack dåra) bara upp de första tre, eller åt inte upp påsen med nötter och torkad frukt men öppnade den. Och gick runt i min mysdress! Den blåa från Victoria's Secret. Helt underbart var det! Den ultimata "prov outfiten" haha. Men är helt slut just nu, så det ska bli så jäkla skönt med helg!



Kommentarer
Postat av: william

fin headerD: modell:D?



Och säg gärna vad du tycker om mina "Lonely & Scared" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-02-09 @ 19:12:08
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0