Morgonpigg?

Gud vad skönt det är att gå upp tidigt! Alltså inte själva uppvaknandet (eller uppstigandet för den delen) men när man har varit uppe ett tag och inser att man har hela dagen kvar! Det är otroligt skönt. Eftersom jag såg OS avslutnings ceremoni igår kväll gick jag och la mig efter 1:30, vilket är senare ön väldigt länge för mig... Men efter ca 6 timmars sömn var jag ganska klarvaken och piggare än vad jag brukar vara vid den tiden.

Men kommer nog bli trött ikväll, tur att jag ska se på film hela dagen men två kompisar! Först Batman maraton (ettan och tvåan) och sen ikväll ska vi se den nya på bio, så får väl somna framför bioduken om det behövs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0