Jag + gymnasiet = Sant.

Jag går i gymnasiet. Känns helt sjukt. Men första dagen har varit.. jo med bra! Jag har varit jäkligt social, försökt att prata med alla, starta diskussioner och så. Så det känns skönt, brukar inte vara så social, har svårt att träffa nya personer. Men känner mig stolt över mig själv haha! Speciellt eftersom jag har varigt riktigt nervös innan, men faktiskt inte imorse... 
 
Det kommer ju ta ett tag att lära känna alla ordentligt, vi är 31 pers! Men vi får se! Hoppas vi inte blir en splittrad klass... Det finns bara en liten nackdel, det är 8 (!!) killar i klassen... Men får försöka lära känna folk i de andra klasserna! Tips? 
 
 
Dagens outfit! + klackar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0