Green pants.

Jag är ju som sagt på jackt efter ett par gröna byxor/jeans... Alltså verkligen gröna! Ville ju ha liknande de från Gina Tricot, men de hann ju ta slut... Men har hittat några olika modeller i rätt färg från Nelly.com! Frågan är bara vilka som är bäst...



Gladys Pants / Jeane Blush / 349kr


Gillar modellen, är ungefär så som jag vill ha, men de gröna ser lite konstiga ut på bilden...
(Därför tog jag med de gula).


Jean Jeans / Three Little Words / 299kr


Dessa är lite med som jeans. Men återigen ser de gröna lite konstiga ut på, eller är det bara jag som nojjar?



Funky Highwaist Leggings / Pieces / 299kr


Dessa är ju en leggings modell, vilket kan vara både till för- och nackdel... Gillar dragkedjan där bak!




Vad tycker ni? Vilka är snyggast? Hjälp mig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0