Oh My Muscles..

En gammal liten bild på mig i rakt hår...
Men tycker inte att jag passar så bra i det, så det kommer nog inte ske igen på ett tag.



Åh vilken skön helg jag har haft! Eller den är inte över än, har studiedag på måndag också så den blir extra lång!
Men sov ju i alla fall över hemma hos Linnea igår, och spenderade nästan hela dagen med henne idag. Vi har faktist pluggat lite till No provet (eller kanske lite mer än lite..) och gjort våfflor (mumms!) och gjort upp lite tränings planer och annat:P Men precis när jag hade kommit innanför dörren efter att ha cyklat hem, kom jag på att jag hade glömt necessären där.. Så då vare bara att hoppa på cykeln igen och trampa uppför alla backar.. Men får väl se det från den ljusa sidan.. bra träning! Men hade redan träningsverk ifrån joggingen i fredags (gympan).

Nu ska jag käka och sen bara ta det lugnt! Gud så skönt det ska bli.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0