Förlåt...


Förlåt att jag inte har bloggat något idag... Stack in till stan direkt efter skolan, skulle till frisören! Inte så stor skillnad kanske, färgade utväxten. Men kan visa bild imorgon. Efter det stack jag direkt till pilatesen, var hemma i nån minut och bytte om först. Första gången jag provade det, gick jätte bra! Men fick kramp i benet, får lätt sånt, så har fortfarande lite ont.. Mina dumma muskler som är..? Inte vana att träna på det sättet kanske? (jag vet, det finns ett ord för det, otränade). Efter det behövde jag skriva labbrabort till No'n.
Och nu ska jag göra mig redo för sägen! Är helt slut.

Men imorgon är det halvdag i skolan! Så då kan jag blogga;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0