Candy Baby.

*lalala jag vet inte vad jag ska skriva. lalala jag vet inte vad jag ska göra lalala*


Vet verkligen inte vad jag ska göra, har gjort lite läxor men är typ färdig, gjorde många i helgen..
Men känns som jag har skitmycket att göra, som vanligt med anra ord..
Har yoga klockan 19.10  så kommer väl hem vid 21... Ska börja i en annan grupp, därför är det mycket senare. Men det ska bli intressant och se hur det är! Funderar på att börja på pilates också men har inte hunnit kolla upp olika tider för det än.

Juste usch vilken hemsk morgon jag hade! Vaknade 20 minuter innan jag skulle gå hemifrån... Fick seriöst panik! Men jag hann (i god tid faktiskt) Han ta en dusch och åt en macka på vägen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0