30.09.11


Skönt med helg! Men har lite olika prov de kommande veckorna så det är väl mindre kul... Men det känns inte som om det är fredag riktigt än, en dag har ju likson gått bort eftersom vi hade studiedag i måndags! Men det är bara skönt! Lite förvirrande men skönt.

Idag var väl en helt okej, normal fredag. Joggade på gympan igen, kanske inte så bra eftersom jag är lite småsjuk men men... Får alltid kramp i vaderna, vilket är skit konstigt eftersom jag aldrig har fått det förut. Vaknade dessutom av att jag fick kramp i ena muskeln mindre trevligt dåra.. Men någon som har en aning om varför jag får kram i vaderna (mest runt anklarna) när jag joggar?! Det har kommit nu på senaste tiden, vet inte om det beror på skorna, att jag överanstränger musklerna eller att jag inte är tillräckligt stark i musklerna.. Säkert en blandning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0