25.09.11


Vaknade med halsont i morse, trevligt!
Eller rättare sagt gick jag och la mig med halsont, tog den sista zyx-tabletten för några timmar sen, och känner nu hur det börjar göra ont igen... Men får ta det lite lugnt och hoppas på att jag inte blir förkyld!

Har inte gjort så mycket idag, så färdigt på filmen jag började spela in igår (flickvänner från förr, gick på 4:an) Så sorglig den var! Har lätt för att gråta (eller iallafall få tårfyllda ögon) till sorgliga filmer, och den här var inget undantag... Även fast den inte var sorglig på det sättet. Men sen har jag pluggat lite, känns skrämmande med första prover för terminen på tisdag! Och nu ska jag kolla lite på True Blood, hann bara kolla på två avsnitt igår :O
Satt nämligen vid datorn samtidigt så blev lite distraherad, och behövde pausa lite då och då, hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0