4.10.11


Idag slutade vi vid 12 så då passade jag på att möta upp mamma inne i stan för att förnya våra pass. Sen köpte jag även mina efterlängtade skor! Lägger upp bilder senare! Skulle ha köpt en foundation också, men den jag ville ha fanns inte i rätt nyans, dumt nog. Så får se hur det blir med det...

Har suttit och pluggat matte sen jag kom hem, d.v.s ca 14.45 eller något, men skulle inte kalla det att plugga.. Har inte riktigt kommit fram till något, utan har bara suttit och blivit irriterad, så känner att jag inte är särskilt långt ifrån ett nervsammanbrott nu. Usch orkar inte, har Matte-prov nästa torsdag och det är massa saker jag inte fattar...


Kommentarer
Postat av: Linnea<3

nästa torsdag är provet alltså inte denna vecka! <3

2011-10-04 @ 19:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0