20.10.11


Har varit en dag fylld av både stress och lugn, men allt löste sig i slutändan (It's the middle that's the hard part). Har svenska prov och So redovisning imorgon, sen ska jag sova över hos Linnea så behöver packa inför det. Eller är typ klar nu, men har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska ha med mig för kläder, vi ska ha en lite photoshoot och åka in till stan. Josse är med också så det ska blir kul!
Och skönt med en riktig myshelg, eller vad det nu blir:P

Idag fick vi reda på en hemuppgift som vi ska gör i bilden, vi ska fotografera efter ett speciellt tema (7 stycken olika bilder ur olika perspektiv) Äntligen något som jag är bra på! Men det ska bli kul. Annars är jag inte särskilt förtjust i bild, det är mitt sämsta ämne! Bokstavligt talat alltså, det är det jag har sämst betyg i (G+)...



Kommentarer
Postat av: Joss Joss

Hihi MVG!!!

Förlåt men du har så jäkla bra betyg ändååå!



<3333 // Joss Joss

2011-11-01 @ 09:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0