10.10.11


Idag var vi på teater med klassen, och resten av alla 9or. Innan det hade vi spanska prov, både hör och läsförståelse, men hoppas det gick bra! Kändes hyfsat i alla fall..
Men tillbaka till teatern, det var några som spelade massa småpjäser av Shakespeare.. Och de drog upp mig som (O)frivillig ur publiken för att spela Ofelia (I Hamlet) inte så kul, men det enda jag behövde göra var att skrika (två gånger i och för sig) men INFÖR SKOLANS ALLA 9OR! Pinsamt! Men jag ska väl ha en eloge för det... Haha alla lärare tyckte att jag var jätte duktig och modig, men vet inte vad alla andra tyckte...

Nu ska jag strax sticka iväg på yoga! Men först måste jag bara klä på mig så att jag inte fryser ihjäl på vägen dit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0