Gymnasiemässa!

Imorgon ska vi på gymnasiemässan i älvsjö, någon mer som ska dit?
Men känner mig lite oroad.. eller det är inte så många gymnasium som har de inriktningar jag funderar på, ekonimi-juridik eller sam-media (kanske ekonomi-ekonomi men hällre juridik!)

De skolor jag ska kolla in lite extra är väl bl.a östra real, någon som vet om den är bra? Cybergymnasiet, men har hört att de liksom Jensen (som jag inte vill gå på) har väldigt mycket självstudier etc. Stämmer det, någon som vet?
Orkar inte rabbla upp alla, men om ni vet någon skola, som är bra såklart, med någon utav dessa inriktningar som inte ligger alltför långt bort (gärna inne i stan någonstanns) så snälla kommentera!



Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: ååh, det var jättekul att vara där kommer jag ihåg, haha :D jag går ju själv ingen av de linjerna, så jag kanske inte är den rätta att svara.. men kungstensgymnasiet tror jag ev kan ha någon av de inriktningarna, den skolan verkade hur bra som helst och var mitt andraahandsval. Sen Tibble gymnasium som många jag känner går på. Annars kan jag tyvärr inte rekommendera så många andra skolor, har liksom glömt bort alla, haha.. men ta vara på tiden när du är där imorgon så du går till alla "montrar" som har den linjen du vill gå, för det hjälpte mig otroligt mycket när jag valde gymnasium :) hoppas det går bra, kram!

2011-11-24 @ 21:09:33
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0