Evil eye..

Fick hem skolfotot idag... Fick faktiskt en shock när jag såg mitt hår... Vad rött det var! Inte lika rött nu dårå, men behöver färga snart, då blir det rött igen! Men annars... ja det blev väl helt ok. Men hade mitt "evil eye" på porträttet.. Asså inte elak blick, utan huden runt ögat som.. ja är lite konstig. Det jävla stressen som har varit i farten igen.. Men doktorn vet inte riktigt vad det är, så kan inte behandla... Men huden har helt enkelt blivit väldigt torr och irriterad... och tror inte att det beror på någon mascara eller något (inte eksem heller) eftersom det bara är på ena ögat... Men nu ska jag sluta belasta er med mina problem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är i Örebro nu, 20 mil kvar.

OMG vill inte se mina skolfoton, aaahh katastrof bilder räknar jag med. Sissta året bilden skulle ju bli bra! Förra årets bild blev mitt hår annorlunda oxå typ från mörkblont te mörk brunt, konstigt!? Men alla vet ju att ditt hår är fantastiskt vackert ändå så du behöver nog inte oroa dej för de!!! Saknar dig!!!

Pözz o kram // Joss Joss

2011-11-03 @ 18:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0