8.11.11


Jag är HUUUUNGRIIGG! Hehe men har inte ätit något till mellis, eller så mycket till lunch,
så jag får väl skylla mig själv...


Men herregud vad slut jag är! Har liksom inga krafter kvar, ingen ork... Och mina ögon gör.. ja inte ont, men de svider och är väl torra, hade samma problem innan lovet (men inte under lovet) och så kom det tillbaka efter halva skoldan igår... Första dagen tillbaka i skolan! Kanske inte så bra att sitta vid datorn då heller men har pluggat massa så förtjänar det. Fick skolkatalogen idag! Fast kollade igenom brosans lite snabbt igår, kan inte direkt säga att jag blev nöjd, hade ju redan sett bilderna, men kom inte på vad det var för fel på klassfotot, bara att jag såg wierd ut, men igår när jag bläddrade i katalogen så kom jag på det! Förutom att jag kisar och får jättesmå ögon så ser de... kanske inte döda ut men helt... jag ser helt slut ut! Måste stressa ner, vilket jag jobbar på för fullt, men det sker bara i myrsteg..
.

Kommentarer
Postat av: Linnea.

äta hjälper mot ont i ögonen.spec thé.äta hjälper mot stress.ät så fixare sig.

2011-11-08 @ 19:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0