23.11.11



Känner inte för att blogga idag, men tänkte ändå updatera er lite om dagen.. Eller bara om en händelse men ändå!
Idag hade nämnligen jag och Linnea lektion för klassen på gympan, i yoga! Vi var nervösa innan men det gick super! Alla verkade gilla det och de verkade tycka att instruktionerna var bra! Läraren också!


Jag borde plugga... Har matteprov på tisdag. Men orkar verkligen inte... Orkar inte med något! Finns inget bra på tv förens kl.21 Då är det Grey's Anatomy! Gud vad jag längtar! Men fram tills dess då? Kanske ska kolla lite på progress live... Gör nog det! Haha men inte för att jag förväntar mig att någon ska veta vad det är.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0