17.11.11

Ligger och myser i min sköna mysdress!

Gissa vad jag har gjort idag... Var hos doktorn och gjorde en gastroenterologi (mage tarm) undersökning d.v.s jag fick en slang ner i magen... Trevligt eller hur! Men blev som tur var sövd, första gången med det var inte SÅ  farligt ändå... Men behövde fasta innan, så fick inte äta något 6h innan d.v.s inte äta eller dricka efter frukost, så nästan 9 timmar efter frukost fick jag äta igen! (heaven!) Det blev en macka, kardemumma bulle och chai latte på park konditori, mumms!

Men minns typ ingenting, låg där, efter att de hade sprutat in sömnmedel och väntade på att jag skulle somna, och sen vaknade jag helt plötsligt ute i korridoren. Var helt borta då... Kom inte ihåg nånting när jag höll på att vakna upp, visste inte om jag hade drömt att jag hade sagt vissa saker, eller om jag faktist hade sagt dem... Med andra ord var jag ganska groggy...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0