16.11.11


Längesen, jag vet, förlåt... Men har inte orkat, haft tid eller inspiriation... Den här veckan har varit helt... kass. Jag har känt mig sjukt deprimerad av någon anledning (or generally depressed as you could call it...). Idag har det varit lite bättre, lyckades ta mig igenom teknik lektionen utan större missöden, hehe. Så bästa dagen hitills! Men har sjukt ont i huvudet och är s¨stressad att jag måste göra allting i SLOW MOTION! Imorgon ska jag till doktorn också, ska bli sövd och göra en gastroentreloogi d.v.s jag ska få en slang ner genom halsen för att de ska undersöka mage/tarm. Då känner man sig inte så sjuk längre... Men får bara äta frukost imorgon, inte lunch... Men hoppas det hittar något!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0