1.11.11


Shit vad konstigt det känns med 1:a november... Snart är det jul liksom! (och snart åker vi till Thailand! Super). Bara någon månad kvar av skolan... men ett steg närmre våren och de nationella proven, nån mer som börjar bli nervös?

Nej usch nu ska jag inte vara sån.. Det är ju höstlov, då ska man försöka att tänka så lite som möjligt på skolan, och bara ta det lugnt! Fast har faktiskt suttit med läxor fram tills nu.. eller läxor. Vi har en no uppsats som ska göras under lovet... Men känner mig stolt att jag har gjort den! Bara lite detaljer som ska justeras.. Nu ska jag i alla fall ta och kolla på en film eller något, och bara slappna av resten av dagen!

Någon förresten som har börjat skriva önskelista till julen? Inte jag, men ska kanske börja fundera lite...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0