Aquolina Chocolovers


Jag är sur! Aquolina har slutat sälja sin Chocolovers serie (som doftar choklad). Eller det var för ett tag sen, men nu börjar mitt puder ta slut (bronzingpuder/brunpuder som även doftar chomed samma doft) och jag vill ha ett nytt! Sen vet jag inte vart mitt läppglasn har tagit vägen, men det försvan för något/några år sedan så ja...
Men jag måste få tag på parfymen och bodylotionen! (och tvålen!) Så jag är sur! Men deras pink sugar serien doftar också gott! (Haha det var därifrån jag kom på bloggnamnet;) sweetlikesugarr)


Men vet nån om det fortfarande går att köpa Aquolina Chocolovers serien någonstans?




Kommentarer
Postat av: Bybelle.se - mode och fotoblogg.

tack babe ! :D

2011-03-19 @ 17:08:04
URL: http://bybelle.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0