Svårt att bestämma sig!

Ska nog beställa lite kläder från Hm... Har ju inte sett något av det jag vill ha i butik, så har inte haft chansen att prova dem... Men vissa plagg vet jag inte vilken färg jag beställa i, om jag nu ska beställa dem... Haha


Tror att jag väljer den mönstrade, men vet inte...



Har ingen aning... Kanske den silvriga, men kanske den turkosa?


Ville först ha den beiga, för den rosa va ful...
Men nu känns den beiga kanske lite tråkig?
Och den rosa kanske inte så ful..?


Gul eller blå? Har typ inga gula plagg.



VAD TYCKER NI?
Hjälp mig!
Vilka färger ska jag välja?





Kommentarer
Postat av: L<3

MER KLÄDER???asså...<3

2011-01-16 @ 20:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0