My sweet day


Tove, sassa & lisa har just gått, eller dem gick för en stund sen.Dem var här för att träna på vårt gymåpapass, som vi ska ha imorgon! Asså shit vill verkligen inte, vi kommer säkert faila... Asså vi kan rörelserna och så.. Men musiken blev lite konstig (Bad leo (musik läraren) att klippa låtarna så dem slutar där vi vill, men då blev det så att låten efter började dirrekt efter...) Men vi har typ fixat det nu, så fårse hur det går imorgon:O

Men nu ska jag skriva lite på mina svenska texter, inlämning(?) nästa fredag:O
Och jag suger verkligen på att skriva, tror jag... Det känns så dåligt när jag läser det efteråt... Men får väl se till att boosta mitt självförtroende (och bli bättre på att skriva). Har just börjat läsa blondinbellas bok, egoboost. Så får se om den hjälper/är bra, men har typ läst 3sidor eller något än så länge...


Juste, haha. Ska testa en sak ikväll, får se om det blir bra, isåfall märker ni det imorgon;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0