22/1-2011



Shit vad trött jag är asså! Igår blev verkligen en lång dag. Efter skolan behövde jag skynda mig hem, eller inte hem för skulle tillbaka till doktorn. Sen hem, äta och byta om etc. på 15min och sen skynda tillbaka till skolan. Vi hade ju disco för 5:orna igår;) Det gick väl... ja sådär, det kom 6:or dit! Och hälften av alla 5:or ville att dem skulle gå, mendans resten (fjortisarna) ville att de skulle stanna... Så det blev lite problen när vi slängde ut dem, så de fick komma tillbaka in igen... Men vi känade väl ihop ganska bra ändå, men det behövs ändå mycket mer!
Men shit, asså ni fattar inte hur vissa gick klädda... På ett disco, och dem gick i 5-6:an, helt sjukt!
 Men dem var ju iof fjortisar...

Så det var därför jag inte bloggade något igår, var ju bara hemma i 15min. Så det blev som två långa skoldagar, på en dag! För jag tror att vi va där i 6-7 timmar. Så är helt slut nu, fast det beror nog också på gympan... Vi hade konditions stafett... och på en "gren" skulle man klättra upp i ripstolen och slå på två bollar, en som satt högst upp och den andra som satt längst ner. När jag hade slagit på bollen högst upp och skulle hoppa ner så fastnade min fot och jag föll ner på marken:( Så gjorde illa foten lite...-.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0