Allt en tjej vill ha


Om typ 10 minuter börjar allt en tjej vill ha på 3an! Med Amanda Bynes (Älskar hennes utseénde och hår haha!) och Collin firth, också en riktigt bra skådis!

Imorgon är det innebandyturnering i skolan, eller själva turneringen är inte då men vår första match är på gympalektionen! Ska bli skitkul, hoppas bara vi vinner annars får vi typ bara spela en enda match... Men i onsdags när vi spelade ("tränade") så slog jag i benet i en bänk så det blev ett blåmärke... och jag blev axlad på kinden, trevligt! Men det är bara att gå all in imorgon! Även fast killarna i klassen vi ska möta är ganska stora och.. halvläskiga haha. Önska oss lycka till!

Vi har ju hållt på med ett fotoprojekt på bilden, äntligen något jag är bra på haha! Men idag var sista lektionen och när vår lärare kollade på mitt häfte (bok?) innan jag skulle sätta ihop den sa hon att hon tyckte det var jättebra! Kul å höra eftersom jag inte är bra på så mycket annat... Det enda hon sa var att hon inte tyckte att rubriken stack ut så mycket, så den fick jag fylla i lite mer...

Nu ska jag fortsätta dricka mitt saffrans (och chilli) te med lite pepparkakor och en clementin!
Dags för lite julstämning eller?



Kommentarer
Postat av: o

OFTA DET FINNS THE MED CHILI OCH SAFFRAN?

2011-12-09 @ 17:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0