12.12.11

Vet inte hur många gånger jag har lagt upp den här bilden... Men gillarn'
Gillar också att mitt hår var väldigt rött då! Ska färga igen någon gång efter Thailand, dvs nästa år!

Har så jäkla ont i huvudet nu.. Hoppas det går över! För ska iväg och kolla på några kompisar som är med i kyrkans lucia tåg, börjar 22 (haha). Men har väl mina aningar om varför jag har ont i huvudet(orkar inte gå in på några detaljer, men bad mamma köpa glass, det behövs!..) men sitter och dricker massa vatten och hoppas att det hjälper! Har suttit och kollat på lite youtubevideos, ska hitta ett "roligt" klipp som man får spela upp på engelskan, skitsvårt har massa favoriter! Och det är inte typisk family guy avsnitt (som de flesta killar kommer välja) utan det är några intervjuer och sånt! Har en men den är nog lite lång, fast har kortat ner den! Men får se... Skulle egentligen vilja spela upp alla (har typ 4) men det går nog inte hehe... De är nog inte sådär LMAO roliga (Lauging My Ass Off) men roliga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0