24.08.11

Gammal header ;P


Känner att jag behöver en ny header... Men har inga bra (nya) bilder, på mig asså;) Men vet inte heller vad jag ska göra för typ av header, vet på ett ungefär hur jag skulle vilja ha det men dels behöver jag skicka över alla bilder till gamla datorn, eftersom programmet jag använder det inte funkar på den här.. Och sen för att så som jag vill ha den inte gör sig så bra i en header, eller kanske om jag bara har bilder på mig men det är ju inte så kul...

Vad tycker ni? Hjälp mig!







Kommentarer
Postat av: lännäa

jag kan hjälpa dig att ta några nya bilder på fredag om vi hinner,kan ju ta på din balkong eller så:) <3

2011-08-25 @ 15:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0