Blont? Rött?

Jag har väldigt stor beslutsångest för hur jag ska göra med mitt hår...!
Just nu är det verkligen inget liv alls i håret! Det är bara... ja jag vet inte, mörkt...
Men sammtidigt som jag vill ha rödare/ljusare som jag hade för typ en månad sen (typ 5:an & 7:an)
så är jag otroligt sugen på att färga tillbaka till min egna hårfärg...  (även om vissa försöker övertala mig att inte göra det)
Men jag har ingen aning, jag vill inte ha så blont men vill åndå ha lite blondare... eller ljusare, men inte bara ljusare röd (som 9:an), utan mer med "en uns" av blonda slingor (jag vet det låter jättefult och konstigt). Men lite ljusare (blondare) hade det i överhåret för någon månad sen (men har ingen bra bild) men vill ha lite mer...



Fin grimasch på 3:an, men bjuder på den, eller inte...



1:an är från December, 2:an Januari, 3:an & 4:an februari (början och slutet), 5:an & 6:an början av Mars, 7:an slutet. 8:an & 9:an från april (9 är tagen för drygt 2 veckor sen). Har ingen bra bild på min nuvarande hårfärg, men den är mörk och trist!

Vill ha lite som 2:an & 7:an men (somsagt) lite ljusare, svårt att förklara hur, men det ska skifta lite mellan färgerna...
Gillar också 1:an även fast det är lite rött!



En bild att inspireras av... Förstår ni vad jag menar med skiftningar?
Så kanske såhär men lite "rödare" toner...








Kommentarer
Postat av: HANNA

tack så jättemycket, verkligen :D jag är 13 år :)

2011-04-28 @ 18:28:59
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Nellie

Jag har blogg nu:), jag vet inte hur man lägger in en länk men den heter intebarajaag.blogg.se:)

2011-04-28 @ 19:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0