28/4 2011



Just nu sitter jag och smaskar på något gott;) Som nästan alltid smakar bättre dan efter! Gissa vad?!
Kladdkaka såklart;) Den blir alltid perfekt krämig dagen efter!

Idag har varit en ganska lugn dag! Men hade matte-prov första lektionen, i  två timmar-.- men tror det gick bra!
Men har lite lätt panik över att det är prao nästa vecka, och att vi kanske ska göra volter på gympan imorgon-.-
Men måste pressa mig själv! (Jag "vet" att jag kan om jag bara "vågar")...

Juste måte fota mina nya bikinis, men gör det senare, men vet inte när det blir...



Kommentarer
Postat av: HANNA

taggad för sommaren? :D det är i alla fall jag !

2011-04-28 @ 17:14:43
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0