14/4 2011



Asså kommer få panik! Eller har panik, men kommer få ännu mer! Har matte prov torsdagen efter lovet och vi har just börjat på röd kurs (med massa nya saker) och idag hade vi "typ" sista mattelektionen innan, har en lektion till (kanske två om vår lärare är snäll och kör matte istället för No). Anledningen till att vi måste ha provet då är för att efter det ska vi ut på prao i två veckor... Varför måste vårterminen gå så snabbt?!


Jag vet att jag inte har bloggat så mycket de senaste dagarna, men har inte haft tid. Fast jag har inte heller haft lust/ork att blogga, har väl tappat sugen? Men snart är det helg, och lov så vi får se on jag bloggar mer då...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0