THAILAND:D

Hemma i kalla sverige är klockan snart 11, men här är den runt 16.
Landade ca 5.30 och kom fram till huset vid 9, Så det va en lång resa från bankok till hua hin.. Och jag sov verkligen inte bra! Men det gör jag typ ändå aldrig på flyg.. Men hittade en skön Sovställning men efter ett tag somnade hela benet och fick ont i sittbenet... Så har typ sovit ca 1,5h, varav en halv i bilen. Men nu är iallafall resan över! Idag har vi väl mest tagit det lugnt, badat i poolen, åkt in till market village (köpcentret) och käkat lunch och handlat mat. Men fick köpa ett par solglasögon också, för glömde mina hemma;( (har två par som jag köpte i våras och längtat efter att få använda här, men så blir det inte..)

Ikväll ska vi bara gå till den närmsta resturangen och käka, sen ska vi SOVA! Är verkligen skit trött, men kom igång lite efter lunchen och ville gå och kolla i lite affärer, men de orkade ingen annan (men vi gick ändå i några....:P)

Hm vet inte vad jag ska skriva nu...
Skulle just lägga upp lite bilder men så dog kameran, så de kommer upp senare;)


XOXO

Kommentarer
Postat av: Nea&Joss

Heeej gumman sitter hemma hos joss och forsoker att skriva pa hennes play station men det e assvart hoppas du hare najs i solen du far sola at lilla bleka mej;) j joss spelar angry birds puss«33

2010-10-28 @ 14:58:57
Postat av: Nea&Joss

Heeej gumman sitter hemma hos joss och forsoker att skriva pa hennes play station men det e assvart hoppas du hare najs i solen du far sola at lilla bleka mej;) j joss spelar angry birds puss«33

2010-10-28 @ 15:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0