My sweet day


Hello!
Gissa vad jag gjorde när jag kom hem?:O
Haha jag stod och provade kläder I EN HALVTIMMA!
Skulle ta dagens outfit och sen byta om till mysdress (va helt stelfrusen!)
Så tänkte jag att jag likaväl kunde kolla vad jag skulle ha på mig imorgon,
så jag slapp göra det senare;)
Så blev det att jag stod där och provade oliga outfits i 30min:O
(Asså provade lite vad som passade till vad)

Haha,
Brukar ni lägga fram kläder kvällen innan?
Eller tar ni på er något snabbt på morgonen?



XOXO



Kommentarer
Postat av: erica'

omg en halvtimma ;o hahahahah det är inte änns mkt.. :P byter alltid om en halv timme varje morron <3

2010-11-24 @ 16:52:32
URL: http://muppn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0