Måndag;)


Imorse när jag vaknade ville jag bara sova vidare, det var så skönt!
Idag dissikerade vi ju på No'n, men gissa vad? Koögon! Men det var faktist inte så äckligt som jag hade trott, och det var till och men en del som såg ut som pärlemor (åderhinnan) Men det var bara lite jobbigt i början innan man hade vant sig med lukten:O
Haha men det var t.o.m några killar som tyckte det var äckligt, och tog handskar (som man först inte fick ha) Och det var en som vägrade röra någonting!

Men efter sista lektionen gjorde jag mitt so-prov, missade ju det när jag var i thailand. Men jag tror det gick ganska bra, det var ändå ganska lätt.

Men ska ta och lägga upp bilder på det jag köpte i thailand, men har inte orkat än (det är så mkt), men får se när jag gör det..


Har hållt på att skriva på min svenska grej (typ som en uppsats) Som ska vara inlämmnad på onsdag, fast man skulle skriva ett utkast först, vilket var bra, men måste ändå skriva om typ hela... Eller man ska "bearbeta" texten men det blir bättre att skriva om..


XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0