Åker hem imorgon;´(

Åker hem imorgon, vill inte hem! Men vi åker inte förens kl.19... så vi får en sista dag på stranden:)
Haha har haft tur och inte bränt mig, men igår gick jag ner till solskyddsfaktor15 och låg för länge i solen,
menmen...


Ikväll ska vi äta japanskt, får se vad jag väljer... Sen ska jag och mamma till gallerian;)
Haha juste, var inne på boots (som apoteket fast bättre...) Där köpte jag massa body butters (och shower gels)
En doft jag ville ha i body butter fanns inte i stor förpakning, så jag fick köpa ett helt paket med showergel och body scrub oxå, och då fick man ett paket på köpet;) Så har tre body butters, två body scrubs och shower gels, haha.



XOXO

Kommentarer
Postat av: L<3

uähähähäh,ja vill oxå haa;(<3

2010-11-08 @ 14:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0