-

När jag tänker efter har jag inte köpt SÅ mkt.. utan bara två Little miss tröjor (little miss sunshine och little miss trouble) och några (nästan massa) armband;) men jag har också köpt lite stift (till pennor) men det var inte så dyrt..
Juste jag har köpt en kavaj också! och en ring:)

Men dethär inlägget är skrivet i fredags (igår) så kanske har hunnit köpa ngt mer;)

Men å andra sidan är det massa saker som jag SKA köpa, en tröja och (kanske) en kavaj, bodylotions och showergels, en väska och en plånbok (kanske två..) sen får vi inte glömma att jag ska köpa jeans också:)

Haha, men orkar inte lägga upp bilder på allt nu, utan gör det sen, när jag kommer hem;)


(om ni undrar så är det blogg.se/publishme.se som laggar, därför är hela min text kursiv, och det gick inte att ändra på;( )


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0