My sweet day



Hm.. Känns väldigt konstigt att gå hem efter skolan i blåsande vind och massor av snö, och höra glassbilen.... Inte dirrekt vad man förväntar sig att höra... Men det var väl ändå trevligt (haha).

Idag har det varit en ganska lugn dag... Hade matte diagnos och so-"läxförhör" men båda gick bra!
Nu är veckan snart över, och nästa vecka är det bara 1 lektion + innebandy turnering (fast kan bli två lektioner beroende på hur lång tid det tar...) och sen är det skolavslutning. Sen tre dagar efter det är det julafton;P Längtar! (vem gör inter det?) Bara mummsa på pepparkakor och lussebullar och annat gott (hoppas farmor gör knäck i år!)


Nu ska jag iallafall fortsätta äta mellis, men min varma choklad ärn fortfarande brännhet;(. Men måste äta mycket idag, för hinner inte äta någon middag, eftersom jag och linnea ska åka och simma;)


Men nu ska jag se om chokladen har kallnat lite mer...





XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0