My sweet day


Ville ha en annan bild, men hittar den inte,(

Okej nu är jag trött! Har pluggat till No-provet i typ en timme eller något.. SKönt att det är över nu! Men pluggar nog lite mer ikväll...


Idag (höll på att skriva ikväll;P) har det varit en ganska lugn dag,  hade sovmorgon eftersom första lektionen var teknik. Fick betyg på våra uppgifter nu, vi har gjort en "uppfinning" och en åkatraktion. Jag (och tjejen jag jobbar med) fick MVG och VG, så jag är väldigt stålt! De var inte så många som fick MVG och dessutom gillar jag inte teknik! men det är iof roligare än träslöjd... (som vi som tur var inte kommer ha mer!)

Efter det hade vi idrott och vi började spela innebandy! Skitkul asså! och de kommer bli en turnering i år igen, men det får bara bara 4st tjejer med (och 4:a killar) och vi är minst 5st som vill hara med,
så då måste vi lotta;( (läskigt!)
Men hoppas jag komemr med!


XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0