Måndag


Gillar den här bilden asså! men vet inte varför...
(fast skulle bli snyggare om jag ändrade lite kontraster etc.)


Okej nu är måndagen snart över... Skönt?
Har alltid tyckt att måndagar är jobbigast.. men vet inte längre, det är ju då vi slutar tidigt! Men kommer ju ändå hem sent (efter yogan)... 

Jag tycker alltid att dagarna är "uppdelade" (eller vad man ska säga) i.. ja olika delar, "del 1" är på morgonen innan man går hemifrån, sen förmiddagen (lektion 1-2) sen eftermiddagen (efter lunch + efterskolan) och sen kvällen... haha, jag vet det låter lite galet, men ni behöver inte förstå.

Iallafall, jag och linnea gick hem till mig efterskolan för att plugga till no-provet... orkar inte mer/fler prov! Men snart är det jullov! Vi har ju typ lov i 3veckor eller nåt?


Lägger upp dagens outfit lite senare!;)


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0