Julklänningar...

Vet inte vad jag ska ha på mig på julavslutningen/julafton/nyår... Hade ganska enkel outfit på julafton förra året, så vill ha lite finare/festligare i år... Och klänningen som jag hade på julavslutningen förra året hade jag på julen året innan. Har ju iof massa klänningar:O Men ändå!


Julafton förra året...


Skolavslutning förra året + julafton året innan (bilden är från julaftonen, alltså 2år gammal...
(syns inte så mkt av klänningen, men ni som har sett den vet vilken det är..)


Skolavslutning & kusinens student i år
Båda är väldigt sommriga... Men den till höger kan vara ett alternativ...
(Men den är ändå VÄLDIGT sommrig)


Dessa är också söta... men den bå (t vänster) har jag haft som vardagsklänning..)
Men kanske den andra... (den är inte "sommrig" heller;P)


Båda är söta! Den till vänster är lite för sommrig..
och den andra är också sommrig, men lite... barnslig kanske..?
Men väldigt söt!


Vill ju gärna ha en långklänning, men har haft denhär flera gånger redan... Så måste ha massa "festliga accessoarer" till... Vilket jag inte har...




Hm har ju massa söta! Då är dessa 4 mina favoriter! Älskar byxdressen (längst ner t. vänster)


Men vet inte... Får se om jag hittar någon bra! (inte alltför dyr!)
(vilka problem jag har va?!)


XOXO





Kommentarer
Postat av: L<3

hehe,ja tyckr den som du har m rosa strumpbyxor e jättefin..och om du inte sk ha den kanske ja kan få..testa:) <3

2010-12-05 @ 13:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0