Skor från Hm (nya och favoriter i repris)

Jag älskar ju klackar (och är ganska kort, bara 160.. Så nu ska/vill jag köpa ett par klackar som jag kan ha i höst.. har spanat in några från Hm, men frågan är om de är för höga.. eller (asså) det är inte så kul att gå runt i 9-9,5cm klack "varje dag" i skolan (och jag går ju "bara" i 8:an) för de jag brukar ha är drygt 8cm och ett annat par jag har är 10-10,5cm men de blir för höga, och de flesta här är runt 9cm klack..


(favorit i repris)
så snygga! vill ju ha några av denhär typen..
9,5cm klack 349kr


(också favorit i repris)
också snygga! gillar liksom skaftet och snörena..
9cm klack 349kr


också snygga (såklart) gillar kilklack!
9cm 399kr


De bruna var asfula! men gillar de blå, synd att de inte finns i svart!
men det är 11,5cm klack så nej.. 299kr


asså desas är.. ja snygga och inte för hög klack (8cm) men lite ja inte tråkiga men kanske inte tillräckligt snygga.. fattar ni? eller asså de är kanske lit.. små "tantiga" (vuxna) 199kr

Och nu mina favoriter!



Gillar Älskar dessa.. men de är "ganska höga" 9,5cm (vilket många andra är..)
men de är också ganska dyra 599kr (dyrt för att vara hm..) och kan itta ett par andra billigare..


Men vad tycker ni?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0