Shoe me.



Här är mina sko "kandidater" till balen... och avslutningen!
Jag tror att de orangea är snygga till balklänningen! De är nog mina favoriter, men de lila vore också riktigt snygga till! Men gillar modellen på de första mer.

Alla funkar färgmässigt till avslutningsklänningen, men de jag hade tänkt dit är någon utav de blåa (nr 2 och 4) eller de sista (där jag hittade dessa skor, på brandos.se, står det att färgen är röd, konstigt för jag ser inte en ända röd fläck på skorna...) De andra fyra är från have2have.se
Men jag tror att de blåa Jeffery Campbell kopiorna är mina favoriter till skolavslutningen! Riktigt snygga och sommriga! och tror att jag skulle använda dem mest efter, dvs vid andra tillfällen.



Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

Haft en bra helg? :)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2012-05-06 @ 18:46:12
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag röstar på de blåa eller de orangea,eller..de rosa! Dem rosa passar till balen. Men..det gör dem blåa och dem orangea också..Dem orangea passar nog väldigt bra till skolavslutningen också! <3

2012-05-06 @ 20:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0