There are seven billion people in the world. Don't let one ruin your day.


Dagen började bra! Gick upp "tidigt" och promenerade iväg till yogan. Precis vad kroppen behövde! och sinnet för att orka med resten av dagen... Gick iallafall till gataeu efteråt och köpte med mig en varm choklad och Källarfranska (med pålägg såklart) mumms! Sen mötte jag upp Nellie i alvik (passade perfekt eftersom städerskan vad hemma och städade) för att visa henne biblioteket, känns konstigt att hon flyttat till Bromma! Men kul! Sen har jag suttit och skrivit en jävla irriterande Kemi-labbrapport, usch! Kände mig extremy otaggad (inte för att man brukar känna sig taggad... men satt bara där som en robot) men nu är jag någolunda färdig och tänker inte göra något mer idag, tror jag... Kanske borde tvinga mig att plugga till matteprovet nästa vecka... Men Nä tar det under helgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0